Reflexní terapie a nečekaná odhalení

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 186 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Reflexní terapie a nečekaná odhalení koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
186 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Reflexní terapie a nečekaná odhalení koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Reflexní terapie a nečekaná odhalení koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
183 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Reflexní terapie a nečekaná odhalení koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
218 Kč
Není skladem

Reflexní terapie a nečekaná odhalení koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
188 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Reflexní terapie a nečekaná odhalení - PataKyová Beáta;Pataky Július. Reflexní terapii se věnujeme už téměř čtvrt století. Za tu dobu jsme poznali tisíce lidí s nejrůznějšími akutními i chronickými problémy a napsali několik publikací. Přitom si stále uvědomujeme, jak bohatý svět…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Reflexní terapie a nečekaná odhalení je 196 Kč

Výběr knih autorů Pataky Július , Beáta Pataky

Zobrazit všechny knihy autora Pataky Július, Beáta Pataky
Výběr knih vydavatele Eminent

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eminent
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.