Reign of the Seven Spellblades: Side of Fire

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 384 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Reign of the Seven Spellblades: Side of Fire koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
DOWN IN HISTORY AND UP IN FLAMESBorn to a family of mages but branded a failure, Alvin Godfrey entered Kimberly Magic Academy unsure of himself. Incapable of properly casting a single spell, he was mocked by his peers. Yet he faced the darkness of Kimberly, made friends, harnessed his immense…

Zobrazit celý popis

Zobrazit všechny knihy autora Cunningham Andrew, Ruria Miyuki, Bokuto Uno
Výběr knih vydavatele Little, Brown and Company

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little, Brown and Company
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.