Relikvie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 256 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Relikvie koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
256 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Relikvie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
349 Kč
Není skladem

Krátký popis
Expedice doktora Whittleseyho měla v září 1987 za úkol pátrat po ztraceném kmeni Kothogů. Místo nich však její účastníci nalezli v džungli Amazonie zkázu, a tak po celé výpravě zbylo jen pár beden artefaktů určených k archivaci.O sedm let později připravuje newyorské Muzeum dějin přírody…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Relikvie je 302 Kč

Výběr knih autorů Lincoln Child , Douglas Preston

Zobrazit všechny knihy autora Lincoln Child, Douglas Preston
Výběr knih vydavatele BB/art

Zobrazit všechny knihy vydavatele BB/art
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.