Reminiscence

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 259 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Reminiscence koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Reminiscence koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
276 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Reminiscence koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
262 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Reminiscence koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
330 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Reminiscence koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
332 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Reminiscence koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
303 Kč
Není skladem

Krátký popis
V kriminalistice platí zásada, že čím dříve se detektivové dostanou k mrtvolě, tím větší mají šance na dopadení vraha. Jinak řečeno, čím je případ čerstvější, tím je více stop pro srovnávání, tím je více očitých svědků, tím je lepší výchozí pozice pro vyšetřování. Paradoxně se na podzim 2008…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Reminiscence je 292 Kč

Výběr knih autora Dominik Dán

Zobrazit všechny knihy autora Dominik Dán
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.