Review of the Scientific Approaches Used During the FBI's Investigation of the 2001 Anthrax Letters

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 302 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Review of the Scientific Approaches Used During the FBI's Investigation of the 2001 Anthrax Letters koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 302 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Produkt Review of the Scientific Approaches Used During the FBI's Investigation of the 2001 Anthrax Letters - National Research Council a Policy and Global Affairs a Committee on Science, Technology, and Law a Division on Earth and Life Studies a Board on Life Sciences a Committee on Review of…

Zobrazit celý popis

Výběr knih vydavatele National Academies Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele National Academies Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.