Review of the state of the world marine capture fisheries management

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Review of the state of the world marine capture fisheries management aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Presents the trends in legal and administrative frameworks, management regimes and status of marine capture fisheries which are analysed for 29 countries in the Pacific Ocean. This report is accompanied by CD-ROM and is suitable for policy decision-makers, fishery managers and stakeholders.

Zobrazit celý popis

Zobrazit všechny knihy autora Food and Agriculture Organization

Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.