Duše zrcadlo

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 226 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Duše zrcadlo koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
226 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Duše zrcadlo koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Duše zrcadlo koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
265 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Duše zrcadlo koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Duše zrcadlo koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
243 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha se v šesti studiích obrací k dvěma vrcholným postavám křesťanské pozdní antiky Řehořovi z Nyssy a Aureliu Augustinovi. Tito autoři čtvrtého a pátého století do velké míry určili podobu křesťanské teologie a filosofie následujících staletí v její řecké a latinské verzi. Je velmi zajímavé…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Duše zrcadlo je 245 Kč

Výběr knih autora Lenka Karfíková

Zobrazit všechny knihy autora Lenka Karfíková
Výběr knih vydavatele Triáda

Zobrazit všechny knihy vydavatele Triáda
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.