Revize střední Evropy - Proč o budoucnosti Evropy rozhoduje středoevropský region

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 285 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Revize střední Evropy - Proč o budoucnosti Evropy rozhoduje středoevropský region koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
285 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Revize střední Evropy - Proč o budoucnosti Evropy rozhoduje středoevropský region koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
293 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Revize střední Evropy - Proč o budoucnosti Evropy rozhoduje středoevropský region koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Revize střední Evropy - Proč o budoucnosti Evropy rozhoduje středoevropský region koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
235 Kč
Není skladem

Krátký popis
V roce 1986 vydali Erhard Busek a Emil Brix knihu Projekt střední Evropa a po třiceti letech se tito dva „advokáti ideje střední Evropy“ rozhodli zaměřit se tento region ještě jednou, revidovat s odstupem své vize a objevit nové reflexe střední Evropy současné a snad i té budoucí. V knize se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Revize střední Evropy - Proč o budoucnosti Evropy rozhoduje středoevropský region je 274 Kč

Výběr knih vydavatele Muzeum umění Olomouc

Zobrazit všechny knihy vydavatele Muzeum umění Olomouc
Naše tipy


Psychologie peněz
Umět zacházet s penězi není nutně otázka toho, co všechno víte. Důležité je, jak se chováte. Jenže vštípit lidem – dokonce i těm opravdu chytrým – správné vzorce chování není snadné. K penězům, investování, osobním financím a podnikatelskému rozhodování se obvykle přistupuje, jako by to byly exaktní disciplíny, kde nám data a vzorce přesně řeknou, co dělat. Ve skutečném světě se ale lidé nerozhodují nad tabulkou v Excelu, nýbrž u večeře nebo na firemní poradě, kde se jejich dosavadní životní zkušenosti a jedinečný pohled na svět splétají s egem, ješitností, marketingem a pokřivenými podněty. V knize Psychologie peněz nabízí uznávaný autor Morgan Housel dvacet krátkých pojednání o tom, jak lidé uvažují o penězích, a učí nás, jak se v tomto veledůležitém tématu lépe vyznat.