Revoluce v léčení obezity, cukrovky, vysokého tlaku a cholesterolu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 287 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Revoluce v léčení obezity, cukrovky, vysokého tlaku a cholesterolu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
287 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Revoluce v léčení obezity, cukrovky, vysokého tlaku a cholesterolu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
298 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Vědci se začínají silně zajímat o syndrom X (syndrom odolnosti vůči inzulínu neboli metabolický syndrom) O co se však přesně jedná? Je to mechanizmus, jenž umožňuje pochopit četné problémy, které jsou zjevně navzájem propojené. - Obezita, vysoký tlak, diabetes typu II, cholesterol... Pokud se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Revoluce v léčení obezity, cukrovky, vysokého tlaku a cholesterolu je 292 Kč

Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.