Stratené topánky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Stratené topánky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
494 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Stratené topánky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
494 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pre deti aj dospelých Je leto a Bombardéri majú veľa plánov. Prvý krok? Konečne prehľadajú polorozpadnutý dom v Agátovej ulici, ktorého sa všetci boja. Nikto do neho už roky nevkročil možno tak mačky. Celé stovky mačiek. Nebojácny vodca partie Poki si ale dosť zavaril a za trest so sebou všade…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Stratené topánky je 494 Kč

Výběr knih autora Monika Šimkovičová

Zobrazit všechny knihy autora Monika Šimkovičová
Výběr knih vydavatele Publixing Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Publixing Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.