Rise and Fall of the Trigan Empire, Volume IV

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 600 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Rise and Fall of the Trigan Empire, Volume IV koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
600 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Rise and Fall of the Trigan Empire, Volume IV koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
637 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
The fourthÂThe Rise and Fall of the Trigan EmpireÂomnibus collecting all the stories in chronological order, many of which have never been reprinted before.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Rise and Fall of the Trigan Empire, Volume IV je 618 Kč

Výběr knih autorů Don Lawrence , Mike Butterworth

Zobrazit všechny knihy autora Don Lawrence, Mike Butterworth
Výběr knih vydavatele Rebellion Publishing Ltd.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Rebellion Publishing Ltd.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.