Rodina - Populární historická encyklopedie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 290 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Rodina - Populární historická encyklopedie koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
290 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rodina - Populární historická encyklopedie koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rodina - Populární historická encyklopedie koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rodina - Populární historická encyklopedie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
301 Kč
Není skladem

Rodina - Populární historická encyklopedie koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ještě před několika lety by se mohlo zdát, že kniha o rodině nemůže přinést nic nového, ale jen rekapitulaci mnohokrát opakovaných pravd. Jenže doba se radikálně změnila a najednou si společnost neumí poradit s novými formami soužití lidí, často v protikladu se zavedenými tradicemi. O tom všem…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Rodina - Populární historická encyklopedie je 326 Kč

Výběr knih autora Alena Vondrušková

Zobrazit všechny knihy autora Alena Vondrušková
Výběr knih vydavatele Moba

Zobrazit všechny knihy vydavatele Moba
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.