Činnosti ke svátkům a tradicím v předškolním vzdělávání - Od jara do léta

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 422 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Činnosti ke svátkům a tradicím v předškolním vzdělávání - Od jara do léta koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
422 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Činnosti ke svátkům a tradicím v předškolním vzdělávání - Od jara do léta koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
393 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace se zaměřuje na možnosti využití lidových tradic, významných dní či státních svátků, které se u nás obvykle slaví, a nabízí inspiraci pro pedagogickou práci s dětmi v předškolních zařízeních.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Činnosti ke svátkům a tradicím v předškolním vzdělávání - Od jara do léta je 407 Kč


Výběr knih vydavatele Raabe

Zobrazit všechny knihy vydavatele Raabe
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.