Rodinné vztahy v soudní praxi

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 628 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Rodinné vztahy v soudní praxi koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
628 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rodinné vztahy v soudní praxi koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
653 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rodinné vztahy v soudní praxi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
664 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Rodinné vztahy v soudní praxi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
718 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rodinné vztahy v soudní praxi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
566 Kč
Není skladem

Rodinné vztahy v soudní praxi koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
599 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace obsahuje 85 vzorů podání a soudních rozhodnutí přehledně rozdělených podle jednotlivých oblastí rodinného práva. Naleznete zde vzory ve věcech osobního stavu (např. emancipace nebo určení příjmení) a v paternitních sporech (určování i popírání otcovství), vzory pro zásahy do…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Rodinné vztahy v soudní praxi je 638 Kč

Výběr knih vydavatele Nakladatelství Leges

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství Leges
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.