Rozhodni se být zdráv

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 299 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Rozhodni se být zdráv koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rozhodni se být zdráv koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Rozhodni se být zdráv koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rozhodni se být zdráv koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rozhodni se být zdráv koupíte na Albatros
Albatros
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rozhodni se být zdráv koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rozhodni se být zdráv koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nehaste příznaky – pochopte příčiny! Pokračování bestselleru Umění být zdráv. Rozhodnout se je prvním krokem na vědomé cestě ke zdraví. Naslouchat vlastnímu tělu však nemusí být tak snadné. Které techniky pomáhají zlepšit naše životní nastavení? Jak prohlédnout iluze, které si vytváříme o světě…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Rozhodni se být zdráv je 320 Kč

Výběr knih autora Jan Vojáček

Zobrazit všechny knihy autora Jan Vojáček
Výběr knih vydavatele CPRESS

Zobrazit všechny knihy vydavatele CPRESS
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.