Rozum a cit, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 123 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Rozum a cit, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
123 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rozum a cit, 1. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rozum a cit, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
380 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Rozum a cit, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
380 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rozum a cit, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
111 Kč
Není skladem

Rozum a cit, 1. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
381 Kč
Není skladem

Krátký popis
JANE AUSTENOVÉ (1775–1817) mohlo celé devatenácté století děkovat za galerii krásných moderních žen, které měly odvahu chovat se tak, jak jim velel zdravý rozum – ať už to byla Elizabeth z Pýchy a předsudku, Eleonor z Rozumu a citu nebo Anna z románu Anna Elliotová. Její první publikovaný román…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Rozum a cit, 1. vydání je 277 Kč

Výběr knih autora Jane Austenová

Zobrazit všechny knihy autora Jane Austenová
Výběr knih vydavatele Leda

Zobrazit všechny knihy vydavatele Leda
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.