Secondary Level 2: Sense and Sensibility - book+CD (do vyprodání zásob)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 308 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Secondary Level 2: Sense and Sensibility - book+CD (do vyprodání zásob) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
308 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Following the death of her husband, Mrs Dashwood and her three daughters, Elinor, Marianne and Margaret, are forced to leave their family home and move to a small cottage in Devon. There, Marianne meets and falls in love with the charismatic Mr Willoughby but she is left distraught by his…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Jane Austenová

Zobrazit všechny knihy autora Jane Austenová
Výběr knih vydavatele INFOA

Zobrazit všechny knihy vydavatele INFOA
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.