Rukopisy z Nag Hammádí 1

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 349 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Rukopisy z Nag Hammádí 1 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Rukopisy z Nag Hammádí 1 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
375 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rukopisy z Nag Hammádí 1 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
446 Kč
Není skladem

Rukopisy z Nag Hammádí 1 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
360 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rukopisy z Nag Hammádí 1 koupíte na Albatros
Albatros
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rukopisy z Nag Hammádí 1 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
420 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rukopisy z Nag Hammádí 1 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
422 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Ćeské překlady spisů, které byly objeveny poblíž egyptského Nag Hammádí Příznivé klimatické podmínky Egypta umožnily dochování rukopisů různého obsahu a rozličných literárních žánrů. Jedinečné svědectví o tom podává soubor koptsky psaných textů, který je znám pod názvem rukopisy z Nag Hammádí.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Rukopisy z Nag Hammádí 1 je 395 Kč


Výběr knih vydavatele Vyšehrad

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vyšehrad
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.