Českoslovenští vědci v Orientu. II. díl

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 380 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Českoslovenští vědci v Orientu. II. díl koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
380 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Českoslovenští vědci v Orientu. II. díl koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
383 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Českoslovenští vědci v Orientu. II. díl koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
390 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Druhý a závěrečný díl monografie mapující cesty československých vědců 1. poloviny 20. století na Blízký Východ a jejich reflexi Orientu na základě jejich vlastních textů (vzpomínky, korespondence, beletrie).

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Českoslovenští vědci v Orientu. II. díl je 384 Kč


Výběr knih vydavatele Scriptorium

Zobrazit všechny knihy vydavatele Scriptorium
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.