Rukověť dobrého interního lektora

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 92 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Rukověť dobrého interního lektora koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
92 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Rukověť dobrého interního lektora koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
94 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rukověť dobrého interního lektora koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
84 Kč
Není skladem

Krátký popis
- Jak snadno zvýšíte atraktivitu vzdělávání a přitáhnete zájem posluchačů? - Jaké techniky vám pomohou nejúčinněji předávat znalosti a zároveň vám zjednoduší práci? - Jak dospějete k žádoucí změně chování a postojů svých kolegů? - Proč je výklad nejméně vhodnou vzdělávací metodou a které…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Rukověť dobrého interního lektora je 90 Kč

Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.