Rytmus roku s Hankou Zemanovou, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 769 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Rytmus roku s Hankou Zemanovou, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
769 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rytmus roku s Hankou Zemanovou, 2. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
981 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rytmus roku s Hankou Zemanovou, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 036 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Rytmus roku s Hankou Zemanovou, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 036 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rytmus roku s Hankou Zemanovou, 2. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
894 Kč
Není skladem

Krátký popis
RYTMUS ROKU – nejkrásnější a nejvýpravnější kniha Hanky Zemanové, autorky bestsellerů o zdravém jídle a životě v souladu s přírodou, je bez nadsázky kniha nejen pro celý rok, ale i pro celý život.Po úspěšné Biokuchařce a BioAbecedáři, kterých se prodalo přes 80 000 ks přichází Hanka Zemanová s…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Rytmus roku s Hankou Zemanovou, 2. vydání je 943 Kč

Výběr knih autora Hanka Zemanová

Zobrazit všechny knihy autora Hanka Zemanová
Výběr knih vydavatele Smart Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Smart Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.