Safe

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 269 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Safe koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Safe koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
279 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Safe koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Safe koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Safe koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
338 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Safe koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
V knize Safe bývalý voják SAS Chris Ryan mluví o zkušenostech se zachováním osobní bezpečnosti, které získal v době své služby u Pluku SAS. Jeho kniha na příkladech skutečných teroristických útoků z poslední doby, jako byl pumový útok na fotbalovém stadionu v Manchesteru, útok autem a noži na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Safe je 298 Kč

Výběr knih autora Chris Ryan

Zobrazit všechny knihy autora Chris Ryan
Výběr knih vydavatele Naše vojsko

Zobrazit všechny knihy vydavatele Naše vojsko
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.