Seznam smrti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 305 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Seznam smrti koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
305 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Seznam smrti koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Seznam smrti koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Seznam smrti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
259 Kč
Není skladem

Seznam smrti koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ve výcvikovém prostoru Brecon Beacons se adepti na vstup do SAS v nepříjemně chladném ránu připravují podstoupit nejtvrdší zkoušku způsobilosti zvanou „Fan Dance“. Kdysi slibný mladý příslušník speciální jednotky a nyní zlomený muž a alkoholik John Porter dosluhuje svou kariéru u výcvikové…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Seznam smrti je 319 Kč

Výběr knih autora Chris Ryan

Zobrazit všechny knihy autora Chris Ryan
Výběr knih vydavatele Naše vojsko

Zobrazit všechny knihy vydavatele Naše vojsko
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.