Samoliečebný pud

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 496 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Samoliečebný pud koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
496 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Samoliečebný pud koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
497 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Štefan Zakuťanský významný slovenský liečiteľ, objaviteľ samoliečebného pudu a prvého svetového liečebného systému, ktorý nám príroda zakódovala do génov (do samoliečebného pudu). Objaviteľ zabudnutej československej tradičnej medicíny, chiropraktik, autor knihy Samoliečebný pud - samoliečba…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Samoliečebný pud je 496 Kč

Výběr knih autora Štefan Zakuťanský

Zobrazit všechny knihy autora Štefan Zakuťanský
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.