Science(ish)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Science(ish) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
280 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Science(ish) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
302 Kč
Není skladem

Krátký popis
"Bright, nerdy and funny! Of course I loved it." Dara Ă“ BriainA Sunday Times Book of the YearA New Scientist Gift Pick

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Science(ish) je 291 Kč

Výběr knih autorů Rick Edwards , Michael Brooks

Zobrazit všechny knihy autora Rick Edwards, Michael Brooks
Výběr knih vydavatele Atlantic Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Atlantic Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.