Sebeléčba - Cesta ke zdraví a vitalitě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 177 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sebeléčba - Cesta ke zdraví a vitalitě koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
177 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sebeléčba - Cesta ke zdraví a vitalitě koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
182 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sebeléčba - Cesta ke zdraví a vitalitě koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
204 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sebeléčba - Cesta ke zdraví a vitalitě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Tato kniha vám změní život. Dozvíte se, že přístup člověka k sobě samému může ovlivnit průběh nemoci a vést až k úplnému uzdravení, navíc dodá vitalitu a radost ze života. Zkuste se léčit tím nejjednodušším a nejpřirozenějším způsobem, a to dotykem vlastních rukou. Nikdy neztrácejte naději a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sebeléčba - Cesta ke zdraví a vitalitě je 193 Kč

Výběr knih autora Jarmila Mandžuková

Zobrazit všechny knihy autora Jarmila Mandžuková
Výběr knih vydavatele Start

Zobrazit všechny knihy vydavatele Start
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.