Sebeovládání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 209 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sebeovládání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
209 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Sebeovládání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
250 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sebeovládání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
210 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sebeovládání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Rozumné sebeovládání je klíčem ke svobodě, lepšímu zdraví, dobrým vztahům a úspěchu. Tato kniha je čtivá, srozumitelná a praktická. Vhodná je téměř pro každého, kdo potřebuje zlepšit sebeovládání v některé oblasti života – tedy naučit se zvládat např. stres, silné emoce, jídelní chování,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sebeovládání je 223 Kč

Výběr knih autora Karel Nešpor

Zobrazit všechny knihy autora Karel Nešpor
Výběr knih vydavatele Portál

Zobrazit všechny knihy vydavatele Portál
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.