See/Saw

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 325 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

See/Saw koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
356 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
See/Saw koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
333 Kč
Není skladem

See/Saw koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
569 Kč
Není skladem

See/Saw koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
325 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
See/Saw koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
625 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
A full-colour illuminated history of how photographs frame and change the world, from the award-winning author of The Ongoing Moment

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy See/Saw je 441 Kč

Výběr knih autora Geoff Dyer

Zobrazit všechny knihy autora Geoff Dyer
Výběr knih vydavatele Canongate Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Canongate Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.