Semi-presidentialism, Parliamentarism and Presidents : Presidential Politics in Central Europe

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Semi-presidentialism, Parliamentarism and Presidents : Presidential Politics in Central Europe aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Publikace: Semi-presidentialism, Parliamentarism and Presidents : Presidential Politics in Central Europe - Kubát Michal;Brunclík Miloš. The book analyzes the presidencies of three neighboring Central European countries - Poland, the Czech Republic and Slovakia - in the context of their…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Miloš Brunclík , Michal Kubát

Zobrazit všechny knihy autora Miloš Brunclík, Michal Kubát
Výběr knih vydavatele Taylor & Francis Inc

Zobrazit všechny knihy vydavatele Taylor & Francis Inc
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.