Senátor (Defekt)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 202 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Senátor (Defekt) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
202 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Senátor (Defekt) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Senátor (Defekt) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Senátor (Defekt) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
207 Kč
Není skladem

Senátor (Defekt) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Senátor (Defekt) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
244 Kč
Není skladem

Krátký popis
Detektivní příběh o mladém senátorovi, který se začne zajímat o sebevraždu vysokého politika. Dost věcí mu tam totiž nehraje. Netuší, do jak nebezpečné hry se pouští… Tomáš Krása je bývalý policista, který se v prvním dílu s názvem Advokát dostal do křížku s mafiány v řadách advokátů i…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Senátor (Defekt) je 243 Kč

Výběr knih autora Václav Láska

Zobrazit všechny knihy autora Václav Láska
Výběr knih vydavatele Jota

Zobrazit všechny knihy vydavatele Jota
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.