Sešity 1 - 33 1/2

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 656 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sešity 1 - 33 1/2 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
656 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sešity 1 - 33 1/2 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
734 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sešity 1 - 33 1/2 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
753 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sešity 1 - 33 1/2 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
634 Kč
Není skladem

Krátký popis
Výběr z 33 1 čísel časopisu Sešity, který vycházel v letech 1966-1969 jako almanach pro mladou literaturu. Uspořádal Petr Kabeš za přispění Jaroslava Kořána a Dušana Karpatského.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sešity 1 - 33 1/2 je 694 Kč

Výběr knih autorů Anna Kareninová , Jaroslav Kořán

Zobrazit všechny knihy autora Anna Kareninová, Jaroslav Kořán
Výběr knih vydavatele Gallery

Zobrazit všechny knihy vydavatele Gallery
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.