Setkání v Telgte

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 252 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Setkání v Telgte koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Setkání v Telgte koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
287 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Setkání v Telgte koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Setkání v Telgte koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
272 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Setkání v Telgte koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Setkání v Telgte koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Setkání v Telgte koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
271 Kč
Není skladem

Krátký popis

Děj povídky se odehrává v roce 1647 poblíž Osnabrücku, kde se právě dojednávají podmínky míru, který vešel do dějin jako mír vestfálský. Námětem je fiktivní setkání sedmnácti německých barokních básníků a spisovatelů, kteří jsou představeni skutečnými jmény i díly, ale jež autor vybavil ze…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Setkání v Telgte je 284 Kč

Výběr knih autora Günter Grass

Zobrazit všechny knihy autora Günter Grass
Výběr knih vydavatele Atlantis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Atlantis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.