Seventy-Five Folios and Other Unpublished Manuscripts

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 796 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Seventy-Five Folios and Other Unpublished Manuscripts koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
796 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
The Seventy-Five Folios and Other Unpublished Manuscripts contain early versions of six episodes later included in Marcel ProustÂ’s In Search of Lost Time. Discovered in 2018 and presented here for the first time in English, the folios reveal the autobiographical extent of ProustÂ’s work and…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Seventy-Five Folios and Other Unpublished Manuscripts je 796 Kč

Výběr knih autora Marcel Proust

Zobrazit všechny knihy autora Marcel Proust
Výběr knih vydavatele Harvard University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Harvard University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.