Sexualizovaná realita pracovních vztahů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 131 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sexualizovaná realita pracovních vztahů koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
131 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sexualizovaná realita pracovních vztahů koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
145 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sexualizovaná realita pracovních vztahů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
110 Kč
Není skladem

Krátký popis
Sexuální obtěžování představuje jeden z projevů a současně jednu z příčin genderové nerovnosti na trhu práce. Tento jev má vliv na finanční ohodnocení, možnosti postupu, rovnost příležitostí žen a mužů v zaměstnání, ale i na jednotlivé faktory pracovního prostředí a organizační kultury. Nejedná…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sexualizovaná realita pracovních vztahů je 128 Kč

Výběr knih autora Alena Křížková

Zobrazit všechny knihy autora Alena Křížková
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.