Slavné vily Prahy 6 – Osada Baba 1932-1936

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 384 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Slavné vily Prahy 6 – Osada Baba 1932-1936 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Slavné vily Prahy 6 – Osada Baba 1932-1936 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
394 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Slavné vily Prahy 6 – Osada Baba 1932-1936 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
429 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace věnovaná tentokráte významné meziválečné akci Svazu československého díla (SČSD), výstavě a realizaci Osady Baba v Praze.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Slavné vily Prahy 6 – Osada Baba 1932-1936 je 402 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Vladimír Šlapeta, Alena Křížková, Petr Urlich
Výběr knih vydavatele -

Zobrazit všechny knihy vydavatele -
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.