Sherlock Holmes 3 – Žlutá tvář

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Sherlock Holmes 3 – Žlutá tvář aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Když se poněkud znuděný Holmes vrátí domů z procházky s doktorem Watsonem, zjistí, že se tu minul s návštěvou. Dotyčný ale u něj v roztržitosti zapomněl svou dýmku, ze které Holmes odhadne velmi přesně charakter a povahu neznámého hosta. Oním hostem se ukáže být pan Grant Munro, který se krátce…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Arthur Conan Doyle

Zobrazit všechny knihy autora Arthur Conan Doyle
Výběr knih vydavatele Tympanum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Tympanum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.