Sherlock Holmes a Rudá věž

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 369 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sherlock Holmes a Rudá věž koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
369 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Doktor Watson odjíždí na návštěvu do odlehlého venkovského sídla. Zde jej čeká malebně pochmurný, prastarý dům, v němž se sešla neobvyklá společnost – a zdá se, že každý z hostů skrývá nějaké tajemství. Odehraje se tu jeden z nejpodivnějších případů, jaké Watson zažil, a jen jediný člověk může…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sherlock Holmes a Rudá věž je 369 Kč

Výběr knih autora Latham Mark A.

Zobrazit všechny knihy autora Latham Mark A.
Výběr knih vydavatele Kanopa

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kanopa
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.