Sherlock Holmes a krvavá zrada

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 299 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sherlock Holmes a krvavá zrada koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Sherlock Holmes a krvavá zrada koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
271 Kč
Není skladem

Sherlock Holmes a krvavá zrada koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
317 Kč
Není skladem

Sherlock Holmes a krvavá zrada koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sherlock Holmes a krvavá zrada koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sherlock Holmes a krvavá zrada koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sherlock Holmes a krvavá zrada koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
339 Kč
Není skladem

Krátký popis
Píše se rok 1894 a celý Londýn si vypráví o smrti transylvánského šlechtice, jehož zabil jistý profesor Van Helsing. Mycrofta Holmese neuspokojí, když profesora britské soudy zprostí všech obvinění, a požádá svého bratra Sherlocka, aby vyšetřil, co skutečně vedlo k úmrtí Lucy Westenraové a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sherlock Holmes a krvavá zrada je 311 Kč

Výběr knih autora Latham Mark A.

Zobrazit všechny knihy autora Latham Mark A.
Výběr knih vydavatele Vendeta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vendeta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.