Shi 3+4

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 447 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Shi 3+4 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Shi 3+4 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Shi 3+4 - Homs Zidrou. Jay a Kita jsou zahnány do kouta policií, v jejímž čele stojí strašlivý Kurb. Zabrání jim to v dosažení pomsty, po níž tak moc touží? Kdo by si pomyslel, že mezi dvěma ženami tak odlišného původu může vzniknout natolik pevná vazba. Obě stojí proti impériu a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Shi 3+4 je 448 Kč

Výběr knih autora Zidrou

Zobrazit všechny knihy autora Zidrou
Výběr knih vydavatele Vybíral Josef

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vybíral Josef
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.