Shiatsu a základy tradiční čínské medicíny

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 177 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Shiatsu a základy tradiční čínské medicíny koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
177 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Shiatsu a základy tradiční čínské medicíny koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Shiatsu a základy tradiční čínské medicíny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
182 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Shiatsu a základy tradiční čínské medicíny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
219 Kč
Není skladem

Shiatsu a základy tradiční čínské medicíny koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
189 Kč
Není skladem

Krátký popis
Shiatsu je manuální technika, která vznikla v Japonsku na začátku dvacátého století. Kniha seznamuje čtenáře s teoretickými a praktickými základy, potřebnými nejen při praktikování shiatsu, ale i dalších disciplín, které vycházejí z čínské medicíny. Může být použita jako příručka pro toho, kdo…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Shiatsu a základy tradiční čínské medicíny je 194 Kč

Výběr knih vydavatele Poznání

Zobrazit všechny knihy vydavatele Poznání
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.