Shirley

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 414 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Shirley koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
414 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Shirley koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
471 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Shirley koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
550 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
V čase napoleonských vojen zasiahnu Anglicko ťažké sociálne nepokoje. Nespokojní robotníci sa obrátia aj proti výrobcovi látok Robertovi Moorovi. Ten sa pre záchranu rodinného podniku neváha postaviť na odpor celému kraju. Dokonca sa vzdá aj svojej lásky k jemnej Caroline Helstonovej a nádeje…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Shirley je 478 Kč

Výběr knih autora Charlotte Brontë

Zobrazit všechny knihy autora Charlotte Brontë
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.