The Professor (Oxford World´s Classics New Edition)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 110 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Professor (Oxford World´s Classics New Edition) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
307 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Professor (Oxford World´s Classics New Edition) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Professor (Oxford World´s Classics New Edition) koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
110 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

The Professor (Oxford World´s Classics New Edition) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
116 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
The Professor (Oxford World´s Classics New Edition) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
273 Kč
Není skladem

Krátký popis
The hero of Charlotte Bronte's first novel escapes a dreary clerkship in industrial Yorkshire by taking a job as a teacher in Belgium. There, however, his entanglement with the sensuous but manipulative Zoraide Reuter, complicates his affections for a penniless girl who is both teacher and…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Professor (Oxford World´s Classics New Edition) je 223 Kč

Výběr knih autora Charlotte Brontë

Zobrazit všechny knihy autora Charlotte Brontë
Výběr knih vydavatele Oxford University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Oxford University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.