Simpsonovi 3/2023

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 44 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Simpsonovi 3/2023 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
44 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Bacha na dobré skutky – můžou mít děsivé následky! Homer jednou přitáhne domů sešlého staříka, Marge mu naloží večeři… a ukáže se, že starý pán skrýval tajemství, které pořádné zamává životem celé rodiny. Tajemství, díky kterému se dostanou do středu zlovolné pozornosti pana Burnse. (Ale to…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Matt Groening

Zobrazit všechny knihy autora Matt Groening
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.