Sin City 2: Ženská, pro kterou bych vraždil

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 298 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sin City 2: Ženská, pro kterou bych vraždil koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
298 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sin City 2: Ženská, pro kterou bych vraždil koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sin City 2: Ženská, pro kterou bych vraždil koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Další noc plná žhavejch vášní. Je vedro, nezvedne se ani větřík a lidi se potají oddávaj neřestem. Dwight uvažuje, kolika různejma způsobama si zvoral život, jak rád by začal znova s čistým štítem a dostal se z toho otupělýho, nudnýho pekla...

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sin City 2: Ženská, pro kterou bych vraždil je 338 Kč

Výběr knih autora Frank Miller

Zobrazit všechny knihy autora Frank Miller
Výběr knih vydavatele Comics centrum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Comics centrum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.