Skleněná osnova

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 130 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Skleněná osnova koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
130 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Skleněná osnova koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
143 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Skleněná osnova koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
144 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Skleněná osnova koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
120 Kč
Není skladem

Krátký popis

Skleněná osnova západočeského básníka a prozaika Lubora Vyskoče je dvojkniha, soubor dvou rovnomocných sbírek: eponymní Skleněné osnovy, sbírky krátkých povídek, půvabně lyrického ražení, jakýchsi zpovědí a téměř snových objevů; Basový klíč, druhá část knihy, jsou básně - evokace jepičích…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Skleněná osnova je 134 Kč

Výběr knih autora Lubor Vyskoč

Zobrazit všechny knihy autora Lubor Vyskoč
Výběr knih vydavatele Štengl Petr

Zobrazit všechny knihy vydavatele Štengl Petr
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.