Škriatulinček, škriatkov synček

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 299 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Škriatulinček, škriatkov synček koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Škriatulinček, škriatkov synček koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
347 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Škriatulinček, škriatkov synček koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
294 Kč
Není skladem

Škriatulinček, škriatkov synček koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
318 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kde bolo tam bolo, bol raz jeden dom. Žiaden mestský panelák, ale chalúpka na kraji lesa. Nemala stračiu nôžku a nebývala v nej baba Jaga. No predsa v nej žil ktosi čudesný, ktosi, kto rozumel reči zvierat a ako jeden z mála ľudí dostal zvláštny dar: vidieť, ako sa myši menia na škriatkov. Kto…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Škriatulinček, škriatkov synček je 314 Kč

Výběr knih vydavatele Georg

Zobrazit všechny knihy vydavatele Georg
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.