Slavné stavby Jindřicha Freiwalda

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 115 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Slavné stavby Jindřicha Freiwalda koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
115 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Slavné stavby Jindřicha Freiwalda koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
116 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Slavné stavby Jindřicha Freiwalda koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
123 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Slavné stavby Jindřicha Freiwalda koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
121 Kč
Není skladem

Slavné stavby Jindřicha Freiwalda koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
128 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Slavné stavby Jindřicha Freiwalda - Potůček Jakub;Potůčková Vendula. Publikace Slavné stavby Jindřicha Freiwalda autorů Jakuba a Venduly Potůčkových představuje čtenáři část z bohaté tvorby hronovského rodáka Jindřicha Freiwalda, žáka legendárního Jana Kotěry. Architektova tvorba se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Slavné stavby Jindřicha Freiwalda je 120 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Jakub Potůček, Vendula Potůčková
Výběr knih vydavatele Foibos Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Foibos Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.