Sleep Like Death: From the author of TikTok sensation Cinderella is Dead

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 195 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sleep Like Death: From the author of TikTok sensation Cinderella is Dead koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
195 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sleep Like Death: From the author of TikTok sensation Cinderella is Dead koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sleep Like Death: From the author of TikTok sensation Cinderella is Dead koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
318 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Sleep Like Death: From the author of TikTok sensation Cinderella is Dead koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
293 Kč
Není skladem

Sleep Like Death: From the author of TikTok sensation Cinderella is Dead koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
209 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Cinderella is dead, but Snow White fights on ... New York Times bestselling author and TikTok sensation Kalynn Bayron makes her highly anticipated return to the realm of fairy tales with this thrilling twist on the classic story of Snow White. Perfect for fans of Cinderella Is Dead.Princess Eve…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sleep Like Death: From the author of TikTok sensation Cinderella is Dead je 256 Kč

Výběr knih autora Kalynn Bayron

Zobrazit všechny knihy autora Kalynn Bayron
Výběr knih vydavatele Bloomsbury

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bloomsbury
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.