Mermaids Never Drown: Tales to Dive For

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 225 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mermaids Never Drown: Tales to Dive For koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
225 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Mermaids Never Drown: Tales to Dive For koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
220 Kč
Není skladem

Krátký popis
14 Young Adult short stories from bestselling and award-winning authors make a splash in Mermaids Never Drown - the second collection in the Untold Legends series edited by Zoraida Cordova and Natalie C. Parker - exploring mermaids like we've never seen them before!A gripping new anthology…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mermaids Never Drown: Tales to Dive For je 222 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Julie Murphy, Kerri Maniscalco, Kalynn Bayron
Výběr knih vydavatele Titan Books Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Titan Books Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.