Sliz

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 264 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sliz koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
264 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 4 další varianty  
Sliz koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
265 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sliz koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
278 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sliz koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
348 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sliz koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
283 Kč
Není skladem

Sliz koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
278 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sliz koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sliz koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
313 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sliz koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
285 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Sliz koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
294 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vítejte na jednom zvláštním ostrově… Je malý, hezký, jen kdyby tu nebydlela ta spousta příšerných dospělých. Školu, park, ba i hračkářství mají na starost lidé, kterým nic neudělá větší radost, než když můžou nějakému dítěti znepříjemnit život. Dokonce i místní zmrzlinářské auto patří…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sliz je 291 Kč

Výběr knih autora David Walliams

Zobrazit všechny knihy autora David Walliams
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.